CANGAS DEL NARCEA.- Arranca UABRA 2017

CANGAS DEL NARCEA.- Arranca  UABRA 2017

CANGAS DEL NARCEA.- Arranca  UABRA 2017

Inauguránonse un añu más los cursos  de la Universidá Asturiana de Branu, qu’estiañu inclúin un cursu elemental de l.lingua asturiana, unu avanzáu, unu de capacitación pa la traducción al asturianu ya trés d’afondamientu cultural ya l.lingüísticu, que se dedican estiañu a las tecnoloxías nuevas na educación, a los cantares, los bail.les ya los instrumentos tradicionales ya al cine.

Amás de los cursos, la UABRA trai a Cangas muitas actividades: charlas interesantísimas los días 1, 3, 4, 8 ya 10 sobre literatura, ecoloxismu, etc., que pueden disfrutase na Escuela Hogar de Cangas a las 19:00 horas, quitando’l vienres 4, que se celebrarán a las 20:00 horas.

Igualmente, tanto’l miércoles 2 cumo’l miércoles 9 haberá dous conciertos de música no Teatru Toreno, el primeiru vei ser de Corquiéu ya’l segundu de Tuenda.

Toda la ciudadanía canguesa vei poder participar de las actividades ufiertadas.

La teniente alcalde, Laura Álvarez García, valoróu mui positivamente la colaboración nun proxectu tan ambiciosu cono Principáu d’Asturias, la Universidá d’Uvieo ya l’Academia de la Llingua Asturiana ya consideróu valoratible, por necesario, que los cuatro organismos sigan trabayando xuntos pol futuru del idioma.

 

 

 

 

.Comparte en tus redes sociales
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Tumblr
Tumblr

R. Mera

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.