CANGAS DEL NARCEA.- Ganadores XV Concursu Cuentos Curtios del conceyu Cangas


El xuráu del XV Concursu de cuentos curtios del Conceyu Cangas, formáu por 4 l.lingüistas, 2 escritores ya 2 normalizadores, decidíu anueite por unanimidá premiar la obra de Manuel García Menéndez, L’home que caéu nun bardón de lata, ya Paco Álvarez González, Les hores últimes de Dulce Gaván, na categoría d’asturianu occidental ya asturianu normativu, respectivamente.

Las personas que conformaban el xuráu destacanon la cantidá ya, particularmente, la calidá de las obras presentadas, mui superior a la de las ediciones anteriores, nesta, notábase la mano del/de la escritor/a avezáu/ada, lo que feixo difícil de primeras decantase por una ganadora única ente las obras presentadas. Igualmente, l’estilu impecable, la orixinalidá de las propuestas ya la calidá literaria de las súas hestorias declinóu, a la final, la balanza hacia estas candidatas.

La primera, L’home que caéu nun bardón de lata, yá una distopía ácida, descarnada  ya surrealista qu’alerta sobre los peligros del nihilismu ya la deshumanización nuna sociedá cada día más individualista.

La segunda, Les hores últimes de Dulce Gaván, respuende a las características paradigmáticas de la novela negra: miedu, violencia, inxusticia, relativismu moral, dramatismu ya un ambiente íntimu ya asfixante que fluye progresivamente hacia un final fatal.

El xuráu quixo destacar que la calidá de las obras presentadas, ganadoras ya finalistas, deixa bien clara la salú ya calidá de la nuesa literatura.

 

 

 

.Comparte en tus redes sociales
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Tumblr
Tumblr

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.