CANGAS DEL NARCEA,- Actividades del Serviciu de Normalización Lḷingüística durante la Sumana de las Lḷetras Asturianas

Anbasaguas jpg.

Paralelamente a los actos programaos, el Serviciu de Normalización Ḷḷingüística plantea dúas actividades nas qu’anima a participar a la sociedá canguesa pa la VIII Sumana de las L.letras Asturianas, que se celebrará en Cangas ente’l 23 ya’l 27 de mayu.

Las actividades programadas son dúas:

  • CITA A CIEGAS CON UN ḶḶIBRU: durante la celebración de la nuesa sumana, vamos destinar una de las salas d’exposiciones de la Casa la Cultura “Palaciu d’Oumaña” a esta campaña; pa faelo, vamos embalar con papel d’estraza una serie de ḷḷibros ya ofrece-ys una cita a ciegas a los amantes de la literatura. Consideramos esta una bona campaña pa incentivar la lectura ayena al prexuiciu preconcebíu.
  • PISANDO SOBRE LOS NUESOS RAIZONES LITERARIOS: esta yá una campaña na que se trataría de que cada alumna/u, cursu, nivel ou centru educativu propuxera una frase d’una obra de la literatura asturiana que-y preste, el Conceyu Cangas escoiría díaz d’esas frases ya los propios proponentes serían los encargaos d’inmortalizar nos pasos de cebras las súas frases mediante pinturas ya moldes encargaos pol Serviciu de Normalización Ḷḷingüística a la imprenta. La fecha tope pa facenos chegar las propuestas yía’l 16 de mayu.

 

 

.Comparte en tus redes sociales
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Tumblr
Tumblr

R. Mera

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.