CANGAS DEL NARCEA.- Actu homenaxe a Benita’i Xuacu de Vidal

Nota de prensa emitida por el Ayuntamiento cangués:

                 

Un momento del homenaje
Un momento del homenaje

                                                  

         “Ayer, el Conceyu Cangas homenaxeóu a Benita’i Xuacu, de Vidal, representante importantísima de la nuesa l.lingua ya cultura.

         Por motivos d’axenda, dao que l’actu programáu d’homenaxe a Benita’i Xuacu, de Vidal, coincidía con un actu del mesmu tipu del programa de la cadena 4 presentáu por Jesús Calleja, “Volando voy”, tresladánonse los actos institucionales a la mañena de güei, aprovechando la grabación del susodichu programa na Casa Conceyu de Cangas del Narcea.

         La conceyala de Cultura, Carmen Riesco Combarro, ya l’alcalde del Conceyu Cangas, José Víctor Rodríguez Fernández, fonon los encargaos de faer entrega a Benita d’una placa homenaxe ya d’un ramu de flores. Durante la entrega, los dous reseñanon el valor que pa la nuesa identidá cumo pueblu tienen personalidades cumo la de Benita, hariede de la nuesa tradición ya símbolu de la nuesa l.lingua ya cultura.

         L’equipu de gobiernu cangués siente los cambios de programación, asina cumo los problemas de loxística, ya espera poder ampliar más alantre los actos d’homenaxe a Benita, valedora de la nuesa l.lingua ya cultura. Igualmente, al.légrase muito de que se la reconoza cumo mere a nivel nacional, polo que felicita a Benita ya a la súa familia”.

 

.Comparte en tus redes sociales
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Tumblr
Tumblr

R. Mera

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.