CANGAS DEL NARCEA.- Mañana lunes, se inician los cursos de verano de la UABRA

CANGAS DEL NARCEA.- Mañana lunes, se inician los cursos de verano de la  UABRA

(Foto:La Escuela Hogar , sede de los cursos)

(Por la especial esencia del evento utilizamos hoy el asturiano como lengua de trasmisión de la noticia)

El próximu llunes 1 d’agostu, a les 13:00 hores, nel Salón d’Actos de la Casa de la Cultura «Palaciu d’Omaña» de Cangas del Narcea, entamen los Cursos y les Actividaes Abiertes de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA): proyeutu lleváu a cabu gracies a la collaboración ente l’Academia de la Llingua Asturiana, la Universidá d’Uviéu y el Conceyu de Cangas del Narcea.

Nel actu intervendrán el Conseyeru d’Educación y Cultura del Principáu d’Asturies, Xenaro Alonso Megido; el Vicerrector d’Estensión Universitaria y Proyeición Internacional de la Universidá d’Uviéu, Francisco José Borge López; la Presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, Ana Mª Cano González; l’Alcalde del Conceyu de Cangas del Narcea, José Víctor Rodríguez Fernández y la Direutora de los Cursos, Cristina Valdés Rodríguez.

Los Cursos y xeres complementaries desendolcaránse ente los díes 1 y 12 d’agostu y nellos van participar un centenar de persones.

Esti mesmu llunes, dientro de les Actividaes Abiertes d’esta edición de la UABRA, tendrá llugar la inauguración de la esposición «Relieves. Pormenores del prerrománicu asturianu», na sala d’esposiciones de la Casa de Cultura de la villa canguesa y que tará abierta al públicu nestes primeres selmanes d’agostu.

 

.Comparte en tus redes sociales
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Tumblr
Tumblr

R. Mera

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.